středa 30. srpna 2017

Jak jsem si pustila Krakena do PLka


Není to tak dávno, co jsem po dlouhé době vzala do ruky Instax a nafotila s ním vcelku vtipnou sérii s názvem Lea the killer. Úplně původně jsem chtěla fotit nábojnice, jenomže Lea neměla v úmyslu zůstat mimo záběr a pořád se mi do něj pletla. Tak jsem si řekla, že využiji jejího umění pózovat a něco nafotím. Nutno podotknout, že mi asi četla myšlenky a tvářila se strašně drsně :). 


Jako protiváhu k těm jejím výrazům jsem použila něžné podkladové kartičky v pastelových barvách a to z core kitu od Maggie Holmes a stránku doplnila nápisy z písmenek Doodlebug beetle black. Ty používám na každé druhé stránce a už mi pomalu začínají docházet :D, budu muset doplnit zásoby, protože jsou úplně nejlepší!

Zkusila jsem pod každou fotku vlípnout samolepku s frází, ale přišlo mi, že je stránka přeplácaná a že nevynikne příběh, který jsem chtěla těmito fotkami vyprávět - ze stejného důvodu jsem nepřidala ani enamelky atd. No uznejte sami, že se k použitým nábojnicím z odstřelovačské pušky (které jsem vystřílela já osobně B-)) růžová a zlatá srdíčka nehodí. To spíš ty "krvavé" skvrny na spodní pravé velké kartičce.

Pro znalkyně: jsou tam originál nebo se mi je povedlo v průběhu tvůrčího procesu nějak dodat? Já sama nevím :D




Katka



Žádné komentáře:

Okomentovat