pátek 4. srpna 2017

PL Charlotta a její TOP 15

Není to záměr, ale přesně po roce vám přináším své TOP nejoblíbenější stránky svých PL alb. Vloni to bylo TOP 10 a letos je to TOP 15. Zajímavé je, že u některých jsem se trefila do stejných, ale některé jsou úplně jiné než vloni. 


Vybírala jsem z pěti alb, roky 2013 - 2017 a je to úžasný pocit prohlížet si je a vzpomínat. Člověku se hned vybaví nespočet zážitků a tím, že si přečte několik málo řádek i plno detailů na které by si ani nevzpomněl. A to je jeden z důvodů proč to všechno dělám.

2013

01/2013
Můj první Project Life počin v životě. Od Ježíška jsem si přála album, kapsy a kartičky. Byla jsem hodná, moc hodná a tak mi to přinesl. Do té doby jsem od roku 2009 dělala jen Scrapbook, ale protože jsem zjistila, že velké plochy mi moc nejdou, chtěla jsem něco jiného. Nebudu vám lhát, totálně jsem tomiu propadla, což je evidentní :-) 


31/2013
Zpracování tohoto týdne můžete vidět podrobněji ZDE. Zkusila jsem zakomponovat mapu a na ni fotky z jednotlivých míst na mapě. 


33/2013
Hodně podobné zpracování jako na předchozí stránce. Prostě se mi to líbí pořád.


2014

09/2014
Myslím, že toto byl jeden z mých prvních přehledů (tematicky zaměřených) a ne jen klasické zaznamenání týdne. Více můžete vidět ZDE


34/2014
Tato dvoustrana se mi asi líbí tím, že je tam použita panoramatická kapsa (vpravo), fotofiltr (vpravo dole "love") a interaktivní kartička (zelená vpravo dole). Více ZDE.



35/2014
Čistota a moje nejoblíbenější kolekce MIDNIGHT Core Kit (Beckz Higgins). Více ZDE.



52/2014
U této stránky jsem si uvědomila, že jsem ji vybrala proto, že mě k ní váže citový vztah. Poslední Vánoce mojí babičky...



2015

01/2015
Tato dvoustrana se mi líbila i v loňském přehledu, takže na ni asi něco bude. Je to sice divočina (na mě) a taky mi dala hoooodně práce. Více ZDE


11/2015
Čtvercové kartičky, člověk u nich musí víc přemýšlet, ale výsledek stojí za to. Více ZDE


14/2015
Rozstříhané velká 12inch fotka. Více ZDE


21/2015
Klasické kartičkz 3x4 inch a 4x6 inch v kombiaci se čtverci. Více ZDE.


PL STORY Listopad/2015
Scrapylife PL STORY jsem vymyslela hlavně proto, abych měla důvod začlenit do svých PL alb i jiné stránky než jen klasické týdny. O této stránce více ZDE


2016

35/2016
Další varianta jak ke klasické PL kapse typu A přidat 12inch stránku.


04/2017
Stránka vztvořená pomocá FUSE a to včetně speciálních FUSE papírů. Více ZDE.


PL STORY Červen/2017
Poslední a jedna z nejnovějších stránek. Líbí se mi její celistvost i přes to, že fotky jsou docela dost barevné. Více ZDE.


A to je pro dnešní prázdninový den vše.

Charlotta



4 komentáře:

  1. Lotko, máš to krásné... ale ty ooobr fotky jsou top! Musím se do nich taky někdy dát, vypadá to suprově a album to určitě krásně oživí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc Katko :-) původně jsem jela PL opravdu jen jako PL, ale časem jsem ty velké fotky začala dávat a je to opravdu oživení.

      Vymazat
  2. Ty jsi jednička! mohla bych si ta tvá alba prohlížet pořád dokola :-)

    OdpovědětVymazat