pondělí 7. srpna 2017

Project Life - 22. týden 2017 - černobílý týden v reálu i v albu


Tento týden, který Vám dnes ukáži, nebyl u nás moc "happy" :-( Měla jsem, jak se říká, tak trochu na "mále"... Ale i to se Project Life musí zaznamenat, je to album o našem životě, starostech, radostech, problémech, prostě o životě a ten není jen růžový... (spíš se ptám, kdy vlastně růžový je...). Zvolila jsem proto černo-bílou barvu, veselé jarní barvy se mi vůbec tento týden nehodily...




Černobílá kolekce Midnight je snad nesmrtelná a myslím, že by ji měla vlastnit snad každá "projectlifekářka". Já ji tedy použila u našeho 22. týdne. Jedu opět ještě v "okurkovém" režimu, kdy žádné velké zdobení nedělám, je léto, člověk musí žít i jinak, než scrapem :-), takže pár washi-pásek, výřezů, ozdob, písmenek a je hotovo.

Na úvodní kartičku jsem použila puntíkatou kartu z kolece Midnight, washi pásky, vlaječku, zamotanou niť, vellum - to vše různě prošité na stroji. Pak písmena z této a této sady a mé teď velmi oblíbené datumové razítko od Heidi Swapp.



Na tento "shluk" je použitá opět karta z kolekce Midnight, niť, výseky z bigshotu, kamínky, vellum, ale hlavně krásné bílé větvičky od naší šikovné Barči, přišité sešívačkou (trochu boj, ale šlo to).



Místo papírových výseků jsem si na této stránce nastříhala pár hesel z výše uvedených kartiček Midnight. Srdce je puffy samolepka.



Tato srdce jsou z jiné kolekce....









kartiček se dají vystřihnout i pěkné vlaječky...

















Mám moc ráda velké nápisy, na fotku stačí nalepit a je skoro ozdobeno. Tato je z této sady.


Karta, která je otevírací a ukrývá journaling celého týdne, doplněná washi-páskami, černými písmeny, kolečkem "with you" a datumy. A schválně, kdo vidí chybku :-)




Pásku z nemocnice jsem jim tam nemohla nechat (jak už jste jistě postřehli, jsem takový sběrač věcí do alba). Stačí podlepit vellumem, aby nezanikala na Midnight kartičce.

Pár dalších detailů:








A jak už jsem psala v úvodu, tento týden byl pro mě trochu náročný a já se stále dávám dohromady, proto jsem musela opustit od psaní článků jednou za 14 dní a nechala jsem si jen jeden za měsíc. I tak doufám, že se Vám články budou líbit a necháte se třeba trochu inspirovat při tvorbě Vašich Project Life alb...

Užívejte léto a já se na Vás těším opět s článkem na začátku září a to už bude zase po prázdninách a bude první školní den :-(





Žádné komentáře:

Okomentovat